maandag 4 augustus 2014

Nieuwe vriend van Eline De Munck (26) is collega bij JIM


Nieuwe vriend van Eline De Munck (26) is collega bij JIM

 Eline De Munck (26) is verliefd, vertelde ze al in Dag Allemaal. En haar nieuwe vriend is Bob Geraets (31), een collega van Eline bij JIM.

Eline en Bob kennen elkaar al vijf jaar. Want toen zij bij JIM begon, was hij er al programmamaker. De Leuvenaar is eindredacteur van onder andere 'Regi's World', 'Festivalitis' en 'The Big Live'. Bob tweette al eens foto's van en berichtjes over Eline, heel onschuldig allemaal.

Eerder dit jaar bleken ze op hetzelfde moment in New York te zijn. "Dat was toeval", aldus Eline. "Ik was er in m'n eentje op citytrip en ter plaatse bleek dat Bob daar ook net was met enkele vrienden. We zijn een avond iets gaan eten met de hele bende."

Eline had na haar breuk met cameraman Matthijs gezegd dat ze even geen nood had aan een relatie. Cupido besliste er echter anders over. "Het is de eerste keer dat ik iets met een collega begin", aldus Eline. "Maar het wérkt tussen ons. We houden het op de werkvloer wel professioneel."

Die werkvloer was afgelopen weekend de wei van Werchter. Eline deed interviews, terwijl Bob de eindredactie van 'Festivalitis' voor zijn rekening nam. Ook op andere festivals, zoals Pukkelpop, zullen ze samenwerken. Het belooft dus een intense zomer te worden voor het koppel.

Eline De Munck: "Ik ben weer verliefd!"

 Eline De Munck (26) heeft een nieuwe vriend. "Hij heet Bob, is 31 jaar oud en komt uit Leuven", vertelt ze in Dag Allemaal. "Onze relatie is nog pril, maar ik voel me héél gelukkig".

Op amoureus vlak zette Eline 2014 niet al te best in. Na zes maanden was er een einde gekomen aan haar liefdesverhaal met cameraman Matthijs. "Ik heb even geen nood aan een nieuwe liefde", zo vertelde ze drie maanden geleden nog.

De Munck is samen met Sean Dhondt al enkele jaren het gezicht van jongerenzender JIM. Inmiddels mocht ze ook haar schouders zetten onder het lifestyle-programma 'De Make-Under' op Vitaya. Deze zomer doet ze voor het eerst ook interviews op de grote festivals zoals Rock Werchter en Pukkelpop. Samen met Sean Dhondt ontwierp ze overigens een festivalcollectie in samenwerking met kledingketen JBC.

Dat Eline De Munck een nieuwe vriend had, wisten we al. Maar dankzij Dag Allemaal weten we nu ook wie hij is: Bob Geraets (31) is eindredacteur bij Jim en werkte onder meer voor 'Festivalitis' en 'The Big Live'. 'Dit is de eerste keer dat ik iets met een collega begin', zegt Eline. 'Maar het werkt tussen ons. We houden het op de werkvloer wel professioneel'.

‘Vorige zomer las ik in deze rubriek een interview met Eline De Munck waarin ze mij koos als favoriete onenightstand: dat vond ik toch maar raar. Ik kom haar al eens tegen, hè, op feestjes en zo.’ Bartel Van Riet, Vlaanderens beroemdste tuinman, over hemel en hel, en de schaduwkant van een leven als sekssymbool.

Geen opmerkingen:

Een reactie posten